2024-ben is elnyerték a hazai Superbrands-díjat a Fisher és Fujitsu klímamárkák, melyeket Magyarországon kizárólag a Columbus Cégcsoport forgalmaz. A Superbrands díjakra nem lehet pályázni, csak azok a márkák kaphatnak esélyt a védjegy elnyerésére, amelyek egy független bizottság által felállított listán szerepelnek.
A Business Superbrands díj kiválasztottjainak egy ötfokú ellenőrzésen kell átesnie, először a Bisnode-adatbázis kockázati szűrésén, majd egy úgynevezett „BrandExcellence” kutatáson, mely során a korábbi teljesítményeket és trendeket értékeli a bizottság. Amennyiben e kettő szűrésen megfelelt egy márka, egy átfogó pénzügyi vizsgálat következik, ahol nagy hangsúlyt fektetnek a stabilitás és eredményesség mértékére. A negyedik fokozaton a hazai online-és offline marketingaktivitást vizsgálja a bizottság, végül, ha mindennek megfelelt a márka, a független üzleti-és kommunikációs szakértőkből álló zsűri elbírálása következik. A Superbrands program több mint 90 országban van jelen és csak a legeredményesebb üzleti márkák nyerhetik el.
A nívós díj egyfajta üzenetként szolgál a Columbus Cégcsoport partnerei számára, mely szerint a vállalat megbízható, stabil és etikus, valamint kiváló reputációval rendelkezik.
„Az idei üzleti Superbrands-díjat a Fisher már hetedszer, a Fujitsu pedig örödször kapta meg. A díj számunkra azt jelzi, hogy jó úton haladunk és megfelelő tisztelettel és megbecsüléssel dolgozunk partnereinkkel közösen azért, hogy az emberek kényelmesebb és egészségesebb környezetben éljenek” – fogalmazott Váradi György, a Columbus Cégcsoport tulajdonosa.